Případová studie – Earthkarma

  • + 8.217% růst tržeb

  • + 13.700 nových odběratelů newsletteru
  • + 3.380 sledujících na Instagramu
  • + 4.200 sledujících na Facebooku
  • To vše za méně, než 6 měsíců

Jak se takový úspěch podařil?

Earthkarma byl původně menší online obchod prodávající náramky a dárkové předměty. Tržby však byly velice malé a nedařilo se lákat nové zákazníky. Proto jsem se rozhodl kompletně změnit marketingovou strategii. Marketing u mě znamená komplexní proces a ne jen spuštění nějaké reklamy. Jaký byl můj postup a uvažování?

1. krok

V první řadě bylo důležité se odlišit od konkurence, které bylo opravdu hodně a bylo důležité udělat produkt sám o sobě zajímavý a jedinečný. Jelikož se jednalo o dárkové předměty, zaměřil jsem se na samotný účel dárků. Dárky dáváme z toho důvodu, aby někoho potěšily – to je klíčový faktor.

Po důkladném přemýšlení jsme se rozhodli za každý produkt udělat nějaký dobrý skutek, v tomto případě zasazení 1 stromu za každý prodaný produkt. Takový dárek tedy udělal radost nejen sám o sobě, ale zároveň svým účelem.

Druhý krok

Ve druhém kroku bylo důležité produkty připravit pro jednoduché pochopení a sdílení, což jsme vyřešili úpravami webu, přidáním dárkových kartiček a nasazením kreativního remarketingu.

Dále jsme se rozhodli udělat originální a ekologické balení s ruční voskovou pečetí. Po aplikaci se obrovským způsobem zvýšil počet sdílení na sociálních sítích, který vyvrcholil finální úpravou – přidáním hashtagu s číslem stromu.

2. krok

Ve druhém kroku bylo důležité produkty připravit pro jednoduché pochopení a sdílení, což jsme vyřešili úpravami webu, přidáním dárkových kartiček a nasazením kreativního remarketingu.

Dále jsme se rozhodli udělat originální a ekologické balení s ruční voskovou pečetí. Po aplikaci se obrovským způsobem zvýšil počet sdílení na sociálních sítích, který vyvrcholil finální úpravou – přidáním hashtagu s číslem stromu.

3. krok

Ve třetím kroku jsem nastavil automatizaci a systém.

  • remarketing
  • PPC
  • brandová kampaň
  • obsahová strategie a SEO
  • A/B testing
  • automatizovaný emailing a lead gen

Emailing

Rozhodl jsem se vytvořil lead magnet, který spočíval v zasazení stromu zdarma za každého odběratele newsletteru. Tím nám raketovým tempem vyrostla emailingová databáze a my mohli lidi edukovat a vytvořit důvěru, která je v byznysu naprosto klíčová.

Odemkněte svůj potenciál k růstu

Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.

People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”

Seth Godin
František Stejskal - jak se tvoří brand
František Stejskal
Marketingový Specialista

Odesláním souhlasíte s tím, že vás budu kontaktovat.