Nejde jen brát
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním horolezcem, který si v článku stěžoval na skutečnost, že jej nikdo nechce sponzorovat. Že mu nikdo nechce zaplatit další výšlap na Everest a že to sponzoři nechápu a jsou chamtiví. Přišlo mi to dětinské. Proč by mu vůbec někdo měl dát peníze, aby si on mohl dělat co chce?
Nepochopil, že sponzorský dar je transakce. Vždycky jde o transakci. Jestli nenabídnete větší hodnotu, než je pro někoho hodnota určité částky peněz, pak nečekejte žádnou transakci.
Třeba dotyčný horolezec jen neuměl danou hodnotu komunikovat, nebo prostě žádnou hodnotu ani nenabízel.
Odemkněte svůj potenciál k růstu
Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.
“People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”