Nedělejte marketing, buďte marketing
Plno firem a jednotlivců se snaží být co nejvíce vidět, snaží se maximálně optimalizovat reklamy, najít zkratky k úspěchu a úplně zapomínají na samotnou podstatu, proč tu vlastně jsou a jaké změny k lepšímu chtějí dosáhnout.
Když se budete věnovat raději tomu, aby váš produkt byl co nejlepší a aby vaši zákazníci byly doslova nadšení, dosáhnete úspěšných výsledků a vaši zákazníci budou dělat marketing za vás! Budou vás sdílet na sociálních sítích, budou se vaším produktem chlubit u svých známých a ve svém okolí. Vaši zákazníci se stanou vašimi marketéry a to může mít daleko větší dosah a výsledky, než kdybyste se snažili pozornost koupit drahou reklamou. U reklamy je navíc problém ten, že každý ví, že je to reklama a zkrátka to moc nefunguje.
Vemte si například, kolikrát jste si řekli “Jupí, další reklama”, když zrovna na Youtube posloucháte svůj oblíbený hudební playlist. A nebo “Jé, reklama”, když jste se dívali na film a zrovna probíhala klíčová a napínavá scéna.
A kolikrát jste dokonce na reklamu kliknuli a něco si reálně zakoupili?
Přestaňte tedy hledat nějaké zkratky a raději se zamyslete a zeptejte sami sebe na následující otázky:
- Je to, co dělám, opravdu tak dobré?
- Chyběl by můj produkt někomu?
- Opravdu vytvářím hodnotu pro určitou skupinu lidí?
Odemkněte svůj potenciál k růstu
Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.
“People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”