Když je “Zadarmo” drahé
Když přijdete ke klientovi, který po vás chce udělat nějakou práci a vy řeknete svoji sazbu, často si vyslechnete, že jste nějací drazí. Jak s tím naložit? Co mu práci prostě nabídnout zadarmo! Podívejme se na konkrétní příklad:
Klient po mě chce, abych mu spravoval emailový marketing. Když se mě zeptá na cenu a já odpovím 30 000 Kč, řekne – to je teda nějaké drahé! Odpovím – dobře, udělám to zadarmo a vezmu si 50% z případného zisku, který moje práce může vygenerovat. Tím beru veškeré riziko na sebe a vy máte jistotu, že nepřijdete o původních 30 000 korun.
Klient se zamyslí a namítne – no jo, ale co když vaše práce vygeneruje stovky tisíc, nebo miliony? To se pak mám vzdát padesáti procent, což může být násobně větší částka než oněch 30 000 korun? To ani náhodou, tady máte těch 30 000!
Odemkněte svůj potenciál k růstu
Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.
“People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”