Jak nebýt ignorován

1) Pokud chcete, aby si vás lidé zapamatovali, musíte vylézt z nudného a “bezpečného” průměru a musíte hledat svůj vlastní extrém. Největší, nejdražší, nejlevnější, nejrychlejší, nejtěžší. Jaké hranice a extrémy dobýváte vy?

2) Nesnažte se zaujmout všechny. Zaujměte jen ty správné lidi a oni se už o šíření vaší myšlenky a příběhu postarají za vás. Je lepší zaujmout 10 správných lidí, kteří budou absolutně nadšení tím co děláte, než najít 100 lidí, kteří si řeknout, že to co děláte “není špatné”.

3) Nebuďte kopie, ale originál.

Koho si lidé pamatují lépe?

Prvního člověka na měsíci nebo toho druhého?

Prvního člověka, který přeletěl atlantik, nebo toho druhého?

Prvního člověka, který objevil ameriku, nebo toho, který tam plul jako druhý?

Pokud děláte něco, co lidé mohou jednoduše najít za rohem, asi nejste na nejlepší cestě.

4) Držte krok. To, že vytvoříte novou věc a třeba nějaký hit, ještě neznamená, že to bude hit i zítra. V dnešní době vás jednoduše okopírují a mohou dokonce předběhnout. Pokud se vám podaří vytvořit něco skvělého, nečekejte, že to bude skvělým navždy. Místo toho hledejte způsoby, jak být ještě lepší. Podívejte se na nejslavnější společnosti jako Apple, Tesla a spoustu dalších. Nespoléhali se jen na jeden produkt a místo toho neustále vylepšují a vyvýjí. To platí i u jednotlivců a skupin. Je jedno, jestli je to skladatel, spisovatel, vynálezce, hudební skupina, nebo sportovec.

5) Nestačí být vidět. Dostat se před zraky lidí není zase tak těžké a pozornost se dá díky reklamě jednoduše koupit. To, že vás ale někdo uvidí ještě neznamená, že vás nebude ignorovat. Když začnete hlasitě křičet uprostřed náměstí a přitáhnete značnou pozornost kolemjdoucích, ještě neznamená, že tahle pozornost k něčemu bude. Důležitý je kontext, záměr a relevance.

Odemkněte svůj potenciál k růstu

Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.

People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”

Seth Godin
František Stejskal - jak se tvoří brand
František Stejskal
Marketingový Specialista

Odesláním souhlasíte s tím, že vás budu kontaktovat.