Jak najít svoji vysněnou práci? S pomocí techniky IKIGAI to jde snadno!

Jestli Vás nebaví Vaše práce, nebo ještě studujete ve škole a přemýšlíte nad tím, jak pokračovat, jakou kariéru vlastně budete dělat, bojíte se té klasické představy chodit každý den 8 hodin do práce, která Vás nebaví tak jste tu správně, protože já věřím, že v dnešní době se každý může živit tím, co ho baví a naplňuje a v tomhle článku si ukážeme, jak můžete najít svůj potenciál a vysněnou práci i VY.

IKIGAI

Nevím jestli jste někdy slyšeli pojem IKIGI, jde o japonskou metodu, která vám pomůže najít Váš smysl života a podle mě je to absolutně geniální technika, kterou by si měl každý zkusit.

Metoda spočívá v nalezení průsečíku toho, v čem jste dobří, co Vás baví, co svět potřebuje a za co dostanete zaplaceno viz obrázek. Vysvětlení naleznete ve videu nahoře.

ikigai

Postup

Vaším úkolem je vypsat si ke každému kruhu co nejvíce věcí Vás napadne. V obrázku dole jsou kruhy rozdělené do tabulky pro lepší přehled. Zkuste sepsat minimálně 10 věcí do každého sloupečku a pokud nebudete vědět například Vaše silné stránky, můžete se zeptat i blízkých lidí z Vašeho okolí na jejich názor.

Ikigai tabulka

Kombinujte

ve chvíli, kdy máte tabulku vyplněnou, si vezměte z každého sloupečku 1 libovolnou věc a zkuste tyto celkem 4 věci zkombinovat do konkrétního řešení. Ke každému řešení si vypište přesnou formu:

1) Fyzický produkt – může být kniha, módní doplněk, dekorace, atd. Zkrátka vše, na co se dá šáhnout

2) Digitální produkt – může být web, kurz, template, návod, podcast, newsletter, atd.

3) Služba – cokoliv, na co si Vás může někdo najmout.

Až budete mít konkrétní nápady vypsané, už zbývá „jen“ vybrané věci realizovat. Vůbec se toho nemusíte bát, každý jednou začínal a je lepší vytvořit nedokovalý produkt, než čekat, až něco bude dokonalé – to by totiž nemuselo být NIKDY.

Odemkněte svůj potenciál k růstu

Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.

People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”

Seth Godin
František Stejskal - jak se tvoří brand
František Stejskal
Marketingový Specialista

Odesláním souhlasíte s tím, že vás budu kontaktovat.