Co je Google Tag manager?
Google Tag Manager je bezplatný nástroj od Googlu pro správu tagů na vašem webu. Umožňuje nám nastavit sledování veškerých možných aktivit na webu, například abychom mohli měřit návratnost našich kampaní a spoustu dalších aktivit.
Bez Tag Manageru byste museli umístit tagy pomocí krátkého kódů přímo do konkrétních url adres webu a rychle byste ztratili přehled o tom, co kde máte nastavené. S Tag Managerem vložíte do záhlaví webu jen jediný kód, který funguje napříč celým vaším webem a v Tag Manageru už si přehledně nastavujete potřebné tagy, pravidla a spouštěče (kdy se má tag spustit).
V Tag Manageru také nastavujete sledování vlastních událostí, jako je kliknutí na určitá tlačítka (například odeslání poptávky), a spoustu dalších. Z těchto událostí si pak můžete vytvořit konverzní události v Google Analytics, vlastní konverze na Facebooku, publika na remarketing a podobně. Například vytvoření remarketingových publik pro Google Ads je s Tag Managerem hračka, a navíc vám pomůže měřit konverze přes 1st party cookies pomocí tzv conversion linkeru.
Propojení Google Tag Manageru s webem (WordPress)
Propojení Google Tag Manageru s Google Analytics 4
Vytvoření vlastních eventů (měření odeslání poptávky)
Nastavení remarketing tagu a conversion linkeru pro Google Ads
Odemkněte svůj potenciál k růstu
Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.
“People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”