A Váš cíl?

V jaké časové ose si určujete své cíle? Leží váš cíl rok v budoucnosti? Leží 5 let v budoucnosti? Plno lidí si tyto cíle zbytečně staví do vzdálené budoucnosti a to je nejlepší cesta, jak svých cílů nedosáhnout nikdy.

Zkuste si časovou osu upravit a cíle si stavět do vzdálenosti maximálně půl roku, nikdy víc! Tento cíl by měl být konkrétní a měly byste přesně vytyčit akční kroky, které k dosažení cíle vedou.

Cíl by neměl být obecný, jako například přání více cestovat. Definujte přesně, kam chcete cestovat a na jak dlouho. Jaké akční kroky k tomu jsou třeba? První krok udělejte ještě dnes a každý den pracujte na tom, aby byl váš cíl reálnější. Vždy mějte akční plán kroků na následující dva dny, i kdyby to měla být jen drobnost – například někam zavolat nebo něco vyhledat na internetu.

V průběhu dosahování vašeho cíle se vždy ptejte – je tohle nejvíce efektivní cesta, jakou cíle dosáhnu? Aby se vám nestalo, že si jen vytváříte práci pro práci.

Odemkněte svůj potenciál k růstu

Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.

People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”

Seth Godin
František Stejskal - jak se tvoří brand
František Stejskal
Marketingový Specialista

Odesláním souhlasíte s tím, že vás budu kontaktovat.