1 blog, 4 příspěvky a příjem 25 000+ korun měsíčně.

Myslíte si, že živit se blogováním je nemožné nebo běh na dlouhou trať? Když k blogování přistupujete systematicky a volíte správně téma blogu, můžete už po pár týdnech vydělávat tisíce dolarů! Nachystal jsem pro vás případovou studii blogu, který jen díky 4 příspěvkům vydělává přes tisíc dolarů každý měsíc, umisťuje se na vrchních příčkách ve vyhledávání a jeho návštěvnost jen roste!

Řeč je o blogu freshaffirmations.com

Jak 4 články dokáží vydělat tisíce dolarů?

Jak se můžete podívat, tento blog má opravdu jen 4 příspěvky a stabilně vydělává nad 1000 dolarů měsíčně.

Jak je to možné?

Když začnete psát blog s jasným záměrem a cílem, není zas tak složité dosáhnout kvalitních výsledků. Plno lidí totiž dělá tu chybu, že začnou prostě bez rozmyšlení a strategie psát náhodné téma, které je zkrátka baví a vůbec netuší, jestli je po jejich obsahu reálná poptávka, jestli mají nějakou konkurenci a jestli mají šanci se s konkrétním článkem umístit ve vyhledávání. Když už nějaké návštěvníky na web přivedou, chybí zde produkt, který dokáže generovat peníze. Návštěvnost bez monetizace je zahozený poklad!

Tvůrce webu freshaffirmations.com byl chytrý. Vybral si téma, které ho osobně zajímá a baví a udělal si detailní analýzu klíčových slov, na jaká témata může vybudovat slušnou měsíční návštěvnost a to s minimální časovou náročností.

Po vybrání témat si vybral hlavní 4 a napsal na každé z témat kvalitní článek. Každý článek ještě zpracoval do video formátu a výsledná videa umístil na Youtube. Tím vyřešil problém číslo 1 – návštěvnost webu.

Nyní přemýšlel, jak tuto návštěvnost monetizovat. Věděl, že není odborník na dané téma a vytvoření vlastního produktu by mu zabralo týdny a třeba by nakonec tento produkt nebyl ani tak kvalitní. Rozhodl se podívat na existující produkty, které by mohl doporučit výměnou za provizi z každého prodeje (takzvaný affiliate marketing). Na webu www.clickbank.com našel vhodný produkt a ten vložil na svůj web.

Google algoritmu chvíli trvá, než začne určitý článek zobrazovat ve vyhledávání a nejdříve testuje, jak se uživatelé na vašem webu chovají a tím zjistí, jestli je článek kvalitní a relevantní pro uživatele. Nečekejte tedy, že hned druhý den začne váš článek přivádět nové návštěvníky a raději počítejte s řádem několika týdnů (v některých případech až měsíců). Články a videa však začaly poměrně brzy přinášet své ovoce.

Pojďme se nyní podívat, co všechno bylo k vybudování tohoto blogu potřeba, jak dlouho jej trvalo vytvořit a jaké byly finanční náklady.

Časová a finanční náročnost tvorby blogu

  • Vybrání vhodného tématu. (1 den)
  • Analýza klíčových slov a vybrání konkrétních článků. (1 den)
  • Vytvoření webu s použitím nástroj wordpress, který je zdarma. (1 den)
  • Zakoupení domény freshaffirmations.com + webhostingu. (cca 50 korun měsíčně)
  • Sepsání a vytvoření článků na blog. (3 dny)
  • Vytvoření kanálu na Youtube. (1 den)
  • Vytvoření videí. (1-2 týdny)
  • Vybrání vhodného produktu. (1-2 dny)

Hotovo! Teď už stačí jen čekat a nechat si vyplácet vaše peníze.

Jen tak mimochodem. Samotná videa na Youtube zaznamenala od doby zveřejnění miliony shlédnutí, což vedlo k masivním návštěvám webu.

Výsledek

Jak jistě víte, za samotná shlédnutí videí dostáváte od Youtubu peníze (průměrně okolo 5 dolarů za 1000 shlédnutí). Tak si zkuste vypočítat, kolik jen tato videa vydělala peněz? Momentálně můžeme vidět celkový počet zhlédnutí okolo 7,8 milionu. Jednoduchým počtem můžeme zjistit, že tato shlédnutí mohla tvůrci vydělat nějakých 40 000 dolarů (858 000 korun k dnešnímu kurzu) a to nepočítám zisk, který byl vytvořen skrze samotné prodeje a výsledné provize.

Odemkněte svůj potenciál k růstu

Každý byznys je individuální a stejně tak i můj přístup. Pomohu Vám najít právě tu vaši ideální cestu.

People don’t want what you make. They want the way it will make them feel, and there aren’t that many feelings to choose from.”

Seth Godin
František Stejskal - jak se tvoří brand
František Stejskal
Marketingový Specialista

Odesláním souhlasíte s tím, že vás budu kontaktovat.